Mapa webu
    Letectv?z  Flight.cz  V?a.cz  L-39 Výcvikový systém  L-39 - Czech Jet Team  www.plachteni.cz  Letecké filmy 

Žatecký slet je jednou z nejnavštěvovanějších akcí regionu. Jeho konání finančně podporuje Královské město Žatec.

Letecký bazar

PRODÁM: STOL Ultralight Airplane Yetti – J03/Swift J-03 144HP for sale
Ultralight / microlight pro velké a těžké piloty do hor nebo na vlekání

Jeden z největších ultralehkých letounů příhradové ocelové konstrukce s křídlem z duralových profilů. Rozpětí křídla 9,8m. Ostruhový typ. Flaperony. Turbulátory. Potaženo leteckým plátnem. Yetti-J-03 má záchranný raketový padákový systém GRS 3/450 po revizi. Další revize až 03/2022
Letadlo nikdy nebylo havarováno. Nikdy nelétalo ve škole. RV.1996. Celkový nálet letadla 98 hod.
MTOW 472,5kg . Prázdná váhat 320.5kg.
Motor : konverze VW 1,2 TSI 144hp/5550RPM, 200 NM při 2200-4400RPM, nízká spotřeba - přímý vstřik benzínu BA 95 ( nemůže zamrznout sání) turbodmychadlo s mezichladičem. Motor lze lehce nahodit ručně i bez startéru. Startér na 12v namontován. Startovací akumulátor 18Ah. O motoru zde: >http://www.aeroweb.cz/clanky/4506-vyrabime-letecky-motor-10-zapojeni-elektroinstalace-ii
Reduktor: 1:2,14 plochý ozubený řemen Gates Polychain, ocelové řemenice. Napínání excentrem.
Vrtule: Werner 2000mm, v 75procentech 18stupňů, dvoulistá dřevěná na zakázku vyrobená, pravotočivá, ruský profil.

Výkony: stoupavost: cca 5,5m mezi 3500a 4500feet/AMSL!
Cestovní rychlost:120-160km/h
Ekonomická rychlost 100km/h
VNE 182 Km/h
Vs1 56 Km/h

Spolehlivě přistane a vzlétne z 150m dráhy se středně zkušeným pilotem a druhou osobou na palubě.
Turbulátory po celém rozpětí křídla, nezávisle bržděná kola z místa pilota.
Základní přístrojové vybavení, intercom. Technická prohlídka platná do 8.7.2017. Zákonné pojištění zaplaceno do 31.12.2016

K letadlu Yetti je možné koupit originál bržděný přívěs ( celková váha 750kg) s plachtou , kterým výrobce dodával letadla zákazníkům za dalších 30 000,-Kč( 1100 EUR), přívěs momentálně nemá značky je však provozuschopný, ideální k uskladnění letadla a pro převoz.

Hodné a nezáludné letadlo, pod 58km/hod nepadá do vývrtky, sklopí nos a pak se rozlétne, předevedu. Předvedení letadla 960kč za ½ hod letu.

Cena: 496289,- Kč

Tel:00420603107704, domluvíme se mimo jiné i rusky a anglicky.

STOL Ultralight Airplane Yetti - J03 / Swift J-03 144HP for sale
Ultralight / microlight for large and heavy pilots into the mountains or for towing gladers.

One of the biggest ultralight aircraft lattice steel structure with a wing made of duralumin profiles. Wing span of 9.8 meters. Tail type. Flaperons. Vortex generators. Covered with air canvas. Yetti-J-03 has a ballistic recovery parachute system GRS 3/450 after a revision. Further revisions to 03/2022
No damage history. Never flown in school. Bj/ et works 1996. Total flown time aircraft only 100 hours!
 MTOW 472.5 kg. Empty weight 320,5 kg.
Engine: Conversion VW 1.2 TSI 144hp / 5550RPM, 200 NM at 2200-4400RPM, low energy consumption, direct injection, automobile gasoline 95 OCT (can not freeze suction) turbocharger with intercooler. The engine can be easily manually start by propeller without a starter. Starter 12v mounted. 18Ah starter battery.
Reducer: 1: 2.14 Belts Gates Polychain, steel pulleys. Tensioning by eccentric.
Propeller: 2000 mm Werner in 75 percent 18 degree , two-blade wooden custom made, right-handed, powered Russian profile.

Performance: climb: about 5.5 meters per second between 3500feet to 4500feet / AMSL!
Cruising speed: 120-160 km / h
Economical speed 100 km / h
VNE 182 km / h
Vs1 56 km / h

 Reliably lands and takes off from the runway 150 meters with moderately experienced pilot.
Vortex generators across the wing span, independently braked wheels of the place of pilot, cabin width of about 120 cm.
The basic instrumentation, intercom. Inspection valid till July 8, 2017. Legal insurance paid till December 31, 2016

The aircraft Yetti can buy the original 750 kg braked trailer with canvas factory, which supplied the aircraft manufacturer customers for an additional 1100 EUR, the trailer does not currently have the registration brand but is serviceable, perfect for storage of aircraft and transportation.

About the engine here: >http://www.aeroweb.cz/clanky/4506-vyrabime-letecky-motor-10-zapojeni-elektroinstalace-ii
Good and straightforward aircraft, under 58Km/hod does not fall into a spin, rotate the nose and then take flight, I show you.

Price 18496 EUR

Tel: 00420603107704, I speak Czech, Russian and English.

.

Vstupte do bazaru

Letecká fotogalerie

Ty nejlepší letecké fotografie najdete na stránkách Airplane-pictures.net. Denně nové fotky.

Letecký výcvik, letecké školy
Průvodce leteckým výcvikem

Díly: Poučné | Zábavné

Poučné

Navigační příprava (PLV 45)

Jak se připravit na navigační let, co vše vyznačit do mapy a navigačního plánku, jak naplánovat trať.

23.8.2006 | Marcela Fialková | 15391x | Komentáře: 3

Cleared for take-off aneb letecká angličtina (PLV 44)

Jak probíhá zkouška z angličtiny na Úřadu civilního letectví? Co je třeba znát?

22.2.2006 | Honza Čamek | 19975x | Komentáře: 14

Letecká mapa (PLV 43)

Jaké mapy potřebujete pro létání, co na nich najdete a co všechno se musíte o mapách naučit ve výcviku.

15.2.2006 | Marcela Fialková | 37705x | Komentáře: 10

Navigace (PLV 41)

Letecká navigace- proč je třeba navigační výcvik, rozdíl mezi UL a PPL, začátečnické chyby, mapy potřebné pro navigaci.

26.7.2005 | Marcela Fialková | 11923x | Komentáře: 0

Zdravotní způsobilost pro létání (PLV 40)

Jak probíhá vyšetření pro kvalifikaci PPL v Ústavu leteckého zdravotnictví?

11.5.2005 | Marcela Fialková | 28889x | Komentáře: 32

Letecké zkoušky II- co vše je třeba prostudovat (PLV 38)

Z jakých předmětů se skládá zkouška soukromého pilota PPL na ÚCL?

20.4.2005 | Marcela Fialková | 15841x | Komentáře: 0

Letecké zkoušky (PLV 37)

Teoretické zkoušky pro kvalifikaci soukromý pilot PPL na ÚCL

13.4.2005 | Marcela Fialková | 12165x | Komentáře: 0

Bezpečnostní přistání do terénu (PLV 35)

Pristani do neznameho terenu z bezpecnostnich duvodu, jak resit, na co si dat pozor

1.12.2004 | Marcela Fialková | 10835x | Komentáře: 0

O přechodech mezi výcviky, zápočtech apod. (PLV 34)

Informace pro prechod mezi leteckymi kvalifikacemi. UL x PPL x plachteni x PG.

10.11.2004 | Marcela Fialková | 10925x | Komentáře: 0

Vliv větru na létání a přistání zvláště (PLV 33)

Jak postupovat pri letu a pristani pokud fouka vitr? Je treba byt stale panem situace.

2.11.2004 | Marcela Fialková | 10765x | Komentáře: 2

Opravy vadných přistání (PLV 31)

Reseni nizkeho a vysokeho podrovnani

20.10.2004 | Marcela Fialková | 10796x | Komentáře: 2

Oprava vadných rozpočtů (PLV 30)

Oprava krátkého nebo dlouhého rozpočtu na přistání

12.10.2004 | Marcela Fialková | 10657x | Komentáře: 0

Jak se stát dopravním pilotem? (PLV 29)

Co vše potřebuje dopravní pilot k dosažení kvalifikace. Ceny, časový rozvrh, náležitosti.

28.9.2004 | Marcela Fialková | 194302x | Komentáře: 2637

Skluz - Zábrana pádu (PLV 27)

Po nudných okruzích přichází na řadu dva zajímavé úkoly- skluz a zábana pádu

16.9.2004 | Marcela Fialková | 13272x | Komentáře: 0

Vzlet, let po okruhu a přistání III (PLV 24)

Poslední část letu po okruhu- přistání. Popis postupů, na co si dát pozor.

17.8.2004 | Marcela Fialková | 12367x | Komentáře: 0

Vzlet, let po okruhu a přistání II (PLV 23)

Let po okruhu, rovný let, zatáčky, základní úlohy pilotního výcviku

11.8.2004 | Marcela Fialková | 13026x | Komentáře: 0

Vzlet, let po okruhu a přistání I (PLV 22)

Příprava před přistáním a vzlet. Názorně a stručně.

21.7.2004 | Marcela Fialková | 18814x | Komentáře: 0

Proč letadlo letí (polopaticky) (PLV 21)

Vysvětlení rovnice kontinuity, Bernoulliho rovnice- jednoduše a s obrázky

6.7.2004 | Marcela Fialková | 33270x | Komentáře: 14

Jak by se laici měli chovat na letišti (PLV 20)

I při leteckých dnech je třeba dodržovat pravidla bezpečnosti. Jaká to jsou?

29.6.2004 | Marcela Fialková | 9618x | Komentáře: 4

Předletová prohlídka (polopaticky) (PLV 19)

Co vše byste si měli zkontrolovat před letem.

22.6.2004 | Marcela Fialková | 10039x | Komentáře: 11

Okruhy II (polopaticky) (PLV 18)

Okruhů není nikdy dost. Druhý díl.

15.6.2004 | Marcela Fialková | 10316x | Komentáře: 2

Okruhy (PLV 16)

Okruhy jsou úlohou pilotního výcviku, která odradí nejvíce žáků, přečtěte si proč

2.6.2004 | Marcela Fialková | 9371x | Komentáře: 2

Zatáčky (PLV 15)

Bez zatáčení se létat nedá, přečtěte si jak na to

25.5.2004 | Marcela Fialková | 9804x | Komentáře: 2

Komunikujeme v éteru (PLV 13)

Jak komunikovat za letu, co hlásit, kdy hlásit, jak hlásit

12.5.2004 | Marcela Fialková | 9984x | Komentáře: 0

Seznamovací let - přímý let (PLV 11)

Přímý let je první úloha v letecké škole. Jak to probíhá?

28.4.2004 | Marcela Fialková | 9773x | Komentáře: 0

Vybíráme leteckou školu (PLV 8)

Výběr letecké školy z pohledu žáka pilotní školy

7.4.2004 | Marcela Fialková | 11264x | Komentáře: 1

Co vše je třeba mít, abyste mohli létat (PLV 6)

Žák před výcvikem potřebuje mít kromě absolvované teorie osvědčení radiotelefonisty, lékařskou prohlídku a pojištění

24.3.2004 | Marcela Fialková | 16631x | Komentáře: 23

Teorie pro ULL (PLV 4)

Teorie nutná pro piloty ultralightu- jak na ní, pomůcky, rady

10.3.2004 | Marcela Fialková | 26294x | Komentáře: 12

Cesty do vzduchu jsou různé (PLV 2)

Přehled leteckých možností v ČR

25.2.2004 | Marcela Fialková | 16957x | Komentáře: 9

Chcete začít s létáním? (PLV 1)

Rady pro ty, co uvažují o leteckém výcviku.

18.2.2004 | Marcela Fialková | 15444x | Komentáře: 6
Máte nejasnosti ohledně leteckého výcviku? Zeptejte se ostatních pilotů v leteckém fóru.
Žatecké info provozuje Martin Krupka | Copyright © 2002- 2016 | ISSN 1214-5882 | Piště na: krupka.mar@gmail.com
Žatec | Inzerce Žatec | Práce Žatec | Byty pronájem Žatec | Letní kino Žatec | Dočesná 2015 | Chmelfest
Přístupy celkem: