Mapa webu
    Letectv?z  Flight.cz  V?a.cz  L-39 Výcvikový systém  L-39 - Czech Jet Team  www.plachteni.cz  Letecké filmy 

Žatecký slet je jednou z nejnavštěvovanějších akcí regionu. Jeho konání finančně podporuje Královské město Žatec.

Letecký bazar

PRODÁM: STOL Ultralight Airplane Yetti – J03/Swift J-03 144HP for sale
Ultralight / microlight pro velké a těžké piloty do hor nebo na vlekání

Jeden z největších ultralehkých letounů příhradové ocelové konstrukce s křídlem z duralových profilů. Rozpětí křídla 9,8m. Ostruhový typ. Flaperony. Turbulátory. Potaženo leteckým plátnem. Yetti-J-03 má záchranný raketový padákový systém GRS 3/450 po revizi. Další revize až 03/2022
Letadlo nikdy nebylo havarováno. Nikdy nelétalo ve škole. RV.1996. Celkový nálet letadla 98 hod.
MTOW 472,5kg . Prázdná váhat 320.5kg.
Motor : konverze VW 1,2 TSI 144hp/5550RPM, 200 NM při 2200-4400RPM, nízká spotřeba - přímý vstřik benzínu BA 95 ( nemůže zamrznout sání) turbodmychadlo s mezichladičem. Motor lze lehce nahodit ručně i bez startéru. Startér na 12v namontován. Startovací akumulátor 18Ah. O motoru zde: >http://www.aeroweb.cz/clanky/4506-vyrabime-letecky-motor-10-zapojeni-elektroinstalace-ii
Reduktor: 1:2,14 plochý ozubený řemen Gates Polychain, ocelové řemenice. Napínání excentrem.
Vrtule: Werner 2000mm, v 75procentech 18stupňů, dvoulistá dřevěná na zakázku vyrobená, pravotočivá, ruský profil.

Výkony: stoupavost: cca 5,5m mezi 3500a 4500feet/AMSL!
Cestovní rychlost:120-160km/h
Ekonomická rychlost 100km/h
VNE 182 Km/h
Vs1 56 Km/h

Spolehlivě přistane a vzlétne z 150m dráhy se středně zkušeným pilotem a druhou osobou na palubě.
Turbulátory po celém rozpětí křídla, nezávisle bržděná kola z místa pilota.
Základní přístrojové vybavení, intercom. Technická prohlídka platná do 8.7.2017. Zákonné pojištění zaplaceno do 31.12.2016

K letadlu Yetti je možné koupit originál bržděný přívěs ( celková váha 750kg) s plachtou , kterým výrobce dodával letadla zákazníkům za dalších 30 000,-Kč( 1100 EUR), přívěs momentálně nemá značky je však provozuschopný, ideální k uskladnění letadla a pro převoz.

Hodné a nezáludné letadlo, pod 58km/hod nepadá do vývrtky, sklopí nos a pak se rozlétne, předevedu. Předvedení letadla 960kč za ½ hod letu.

Cena: 496289,- Kč

Tel:00420603107704, domluvíme se mimo jiné i rusky a anglicky.

STOL Ultralight Airplane Yetti - J03 / Swift J-03 144HP for sale
Ultralight / microlight for large and heavy pilots into the mountains or for towing gladers.

One of the biggest ultralight aircraft lattice steel structure with a wing made of duralumin profiles. Wing span of 9.8 meters. Tail type. Flaperons. Vortex generators. Covered with air canvas. Yetti-J-03 has a ballistic recovery parachute system GRS 3/450 after a revision. Further revisions to 03/2022
No damage history. Never flown in school. Bj/ et works 1996. Total flown time aircraft only 100 hours!
 MTOW 472.5 kg. Empty weight 320,5 kg.
Engine: Conversion VW 1.2 TSI 144hp / 5550RPM, 200 NM at 2200-4400RPM, low energy consumption, direct injection, automobile gasoline 95 OCT (can not freeze suction) turbocharger with intercooler. The engine can be easily manually start by propeller without a starter. Starter 12v mounted. 18Ah starter battery.
Reducer: 1: 2.14 Belts Gates Polychain, steel pulleys. Tensioning by eccentric.
Propeller: 2000 mm Werner in 75 percent 18 degree , two-blade wooden custom made, right-handed, powered Russian profile.

Performance: climb: about 5.5 meters per second between 3500feet to 4500feet / AMSL!
Cruising speed: 120-160 km / h
Economical speed 100 km / h
VNE 182 km / h
Vs1 56 km / h

 Reliably lands and takes off from the runway 150 meters with moderately experienced pilot.
Vortex generators across the wing span, independently braked wheels of the place of pilot, cabin width of about 120 cm.
The basic instrumentation, intercom. Inspection valid till July 8, 2017. Legal insurance paid till December 31, 2016

The aircraft Yetti can buy the original 750 kg braked trailer with canvas factory, which supplied the aircraft manufacturer customers for an additional 1100 EUR, the trailer does not currently have the registration brand but is serviceable, perfect for storage of aircraft and transportation.

About the engine here: >http://www.aeroweb.cz/clanky/4506-vyrabime-letecky-motor-10-zapojeni-elektroinstalace-ii
Good and straightforward aircraft, under 58Km/hod does not fall into a spin, rotate the nose and then take flight, I show you.

Price 18496 EUR

Tel: 00420603107704, I speak Czech, Russian and English.

.

Vstupte do bazaru

Letecká fotogalerie

Ty nejlepší letecké fotografie najdete na stránkách Airplane-pictures.net. Denně nové fotky.

Výsadková mise - Líně 2010
18.10.2011 - Jarda Penkrt

Rád bych se s vámi podělil o příspěvek z naší druhé výsadkové mise. Tentokrát s předsedou našeho žateckého leteckého klubu Pavlem Lenkvíkem jako hlavním hrdinou. Věrní čtenáři si pamatují, že první výsadek zdokumentoval před několika lety na těchto stránkách Franta Bauer.

Jak k tomu všemu došlo a jak jsme Pavla dostali do mašiny ne jako pilota, ale jako výsadkáře? Sám Pavel se vždy o výsadkářích vyjadřoval jako o „vořežprutech“ padajících do media na takzvaného „doufáka“. Když nás Pavel pozval na oslavu jeho padesátých narozenin, tak jsem nemusel dlouho přemýšlet, jak našeho předsedu, kolegu a kamaráda, obdarujeme. Tandemový seskok, jo to je ono.

Obvolal jsem všechny kolegy rogalisty, abych jim popsal svůj nápad, a zeptal se jestli souhlasí. Bez jakýchkoliv otázek a váhání všichni souhlasili. Nemůžu opomenout vyjmenovat zde jednotlivé členy naší rogalistické letky: rogalistický táta Ivo Havránek, Pepa Jesínek, Franta Valchař, Pepa Roub, Jarda Hozda, Pepa Kyslík a já, Jarda Penkrt Drápalík. Když Pavel dárek převzal, se slovy: „Vy šmejdi, já to fakt skočím“, jsme ho brali jen a jen vážně.

Po oslavě uplynul nějaký čas, když jednoho dne zavolal předseda a navrhl sobotu 2. října 2010, jako den pro odjezd do Líní. Já samozřejmě souhlasil, a tak jsem obvolal Frantu Bauera a Frantu Valchaře. Pro ty, jež neví, jsou to moji parťáci z naší první výsadkové mise. V sobotu měl čas pouze Franta Valchař a tak jsme se napevno domluvili.

Sobota je tady, a my odjíždíme do Líní ve složení Pavel Lenkvík, Lidka, Jana, Roman, pes Jim, Valchař, Kyslík, Péro, Majda a já. Po příjezdu zjišťujeme malý problém, zapomněl jsem F. Valchaře, jako adepta na seskok nahlásit, nahlásil jsem pouze sebe. Náš instruktor měl připraven pouze jeden záložní padák. Nic jiného nám tedy nebránilo v seskoku, pouze to že si záložní padák budeme muset mezi sebou půjčit, tedy skákat jednotlivě. Proto jsme se domluvili, že Jana jako tandem výsadkář, Roman jako fotograf, a Franta jako sólo výsadkář na OVP 68, budou v první výsadce.

Vše by klaplo podle plánu, kdyby Franta omylem nenastoupil do jiné výsadky. To mu ale nebránilo v tom, aby si svůj seskok pořadně užil. Všichni jsme dopadli ve zdraví na zem a sobotní seskoky zakončil Pepa Roub s Majdou krásným průletem s AN 2. Všem leteckým kamarádům přeji stále modré nebe.

Tento článek je trvale uložen v archívu v sekci: VýLet

Letecká reklama

Vložte komentář:

Jméno:
E-mail:
Komentář:
Antispam - opište číslo:
Antispam number
Odesláním příspěvku souhlasíte se zveřejněním IP adresy Vašeho počítače. Dle IP adresy lze Váš počítač identifikovat.

Tip Neorientujete se na těchto stránkách? Podívejte se na seznam všech článků seřazených podle data publikace.

!!! Nechcete aby vám unikl nějaký z našich nových článků? Přečtěte si více o novinkách na e-mail.

Žatecké info provozuje Martin Krupka | Copyright © 2002- 2016 | ISSN 1214-5882 | Piště na: krupka.mar@gmail.com
Žatec | Inzerce Žatec | Práce Žatec | Byty pronájem Žatec | Letní kino Žatec | Dočesná 2015 | Chmelfest
Přístupy celkem: