Žatecký slet je jednou z nejnavštěvovanějších akcí regionu. Jeho konání finančně podporuje Královské město Žatec.
KOUPÍM: Koupím transportní vozík na straton D8 mobydick, s tp klidně bez STK
Ty nejlepší letecké fotografie najdete na stránkách Airplane-pictures.net. Denně nové fotky.
Zajimalo by me jak to vypada s prevedenim PPL, IPL, CPL, MEPL z USA do CR, nebo vlasntne z
americkych do evropskych standardu. Taky by mne zajimalo kde bych to mohl udelat a za
jakou cenu.
Dik!
Odpověď tě asi nepotěší. Uznávání licencí jiných států než JAA je už nyní velice
problematické. Ještě jde PPL, ale musíš u nás složit znovu teoretickou zkoušku. Uznávání
vyšších kvalifikací už záleží víceméně na úřednících ÚCL a poslední zkušenosti jsou, mírně
řečeno, neuspokojivé. Jde o to, že američani mají jiné předpisy (nechme stranou jestli
lepší nebo horší) a běžné školy tam nejedou podle předpisu JAR, na který jsme v evropě
přešli. Tedy, existují tam taky školy podle JARu, ale už za vyšší ceny a je napováženou,
zda by se to pak vyplácelo.
Pokud opravdu máš možnost dělat papíry ve státech,
domluvil bych si případný převod PŘED TÍM na UCL. Třeba se pak domluvíš snáz. Ale rozhodně
nejjednodušší cesta bude udělat to v čechách.
Hodně štěstí
Diky Michale za radu. Problem je ale, ze ve Staech bydlim a mam uz tady vse rozjeto (minim
letani). Proste jsem se zajimal o to co by bylo kdybych se v budoucnu snazil o praci v
Cesku. Slysel jsem totiz, ze v Evrope se americke papiry vydane FAA uznava (stejne jako
evropske v americe), ale je nutno udelat pro kazdou licenci zkousku jak teoretickou tak i
prakticou. Neni ale treba naletat vsechny ty hodiny co uz mam. Spis se mi jednalo o to na
koho se mam obratit.
Diky za odpoved!
Marek
Rozhodně se obracej na ÚCL. Oni o tom rozhodují a oni ti řeknou nejpřesněji co a jak. Můj
kamarád si nechal radit od "odborníků" až mu americký papíry propadly. A
stačilo si je jenom v německu prodloužit. Ohledně prodlužování by ti asi měli dát
nejpřesnější informace američani. Ono to totiž jde. Nemusíš si papíry převádět na český
(pokud tady nebudeš napořád) a dají se prodlužovat u inspektorů FAA, kteří jsou i v
evropě. Nejbližší je v německu. Samozřejmě to platí u PPL. Obchoďáka tě tu nejspíš lítat
bez převedení nenechaj.
čau
Michal
Diky Michale za rady. Urcite se obratim na UCL.
Zdar a hodne hezkych letu!
Marek
Souhlasím téměř se vším jen s tím prodlužováním US licencí je to trošku jinak. Ty totiž nepropadnou nikdy (jen instruktor je omezen na dva roky). Každý pilot se ale musí každý rok, popř. dva roky podrobit tzv. FLIGHT REVIEW, obdobě českého periodického přezkoušení. Nemusí kvůli tomu za inspektorem ale za FAA certifikovaným instruktorem a nemusí do USA ani do Německa stačí za mnou do Ústí nad Labem.
Chyba v adrese, sorry: ontop@atlas.cz
Pane Smetana,nevíte zda je v ČR nějaký FAA doktor a zda je legální kombinace FAA PPL a české osvědčení o zdrav.způsob.z ULZ ? Děkuji za odpověď.
Pane Smetana nebo kdo zna odpoved,
ja take potrebuju poradit. Kdyz mam FAA licenci na
vetrone, tak nepotrebuji zdravotni zpusobilost v USA. Nevite jestli ji potrebuji
1. kdyz bude letat v EU s FAA registrovanym vetronem?
2. kdyz bude letat v
EU s EU registraci?
Kazda rada draha,
dekuji,