Vzhledem k pracovnímu vytížení může využívat převážné k létání vlahých letních večerů, ale i tak se mu daří nalétat nějakou tu hodinu.
S jarem odstartoval výcvik zakončený pilotními zkouškami v létě. Na konci roku se stává členem klubu.
Začal začátkem roku navštěvovat klub. Po koupi dvoumístného MZK zn. LASER SPRINT s motorem ROTAX 503 se vrhnul do jeho opravy a přestavby v spolehlivý stroj vhodný k výcviku. Na konci roku začal pilotní výcvik.
Ne proto, že bych byl nějakým námořníkem. Pohledná slečna vyhrála na jendom Žateckém leteckém plese poukázku na let rogalem. Předseda dal její telefonní číslo mě a Drápalíkovi s tím ať se o to postaráme. Napsal jsem jí tedy SMS a tu zakončil slovy: „ ..... na letišti se hlaste u kapitána Hozdy nebo kapitána Penkrta“, po vzoru pilotů velkých dopravních letadel. Milá slečna si bohužel zapamatovala pouze moje jméno, když se nervózní z letu dostavila na letiště, tak se hloučku letištních „nelétajících důchodců“ zeptala, kde najde kapitána Hozdu. No a tak mě to již zůstalo...)